new icon

new icon

Thursday 26 January 2012

okay tahun 2011 is the best year i had because all the thing we share together and before SPM kite orang sempat lagi overnight en dengan my BESTIEE . woaaahhh gemmpaaaakk gila . dengan bean , bapak , iqbal wan and halim . wehh cooolioo tido hotel bhai sape tak suke en , punye lah best . okay aku cerite sikit lahh en kite orang overnight macam mane . okay yang tido  HOTEL ZODIAC tu cuma aku , fara , babe , and syika . lepas check in hotel ingat kan nak rest sekejap but aku and syika ade temu janji , wah ! then bila malam pulak kite orang shisha sampai 12 malam . wah best giile ! fara jumpe kerul pukul 3 pagi . aku time tu dah ngantuk gila . sampai pukul 3 fara kejut aku , dia kaye kerul dahh sampai , kerul dah sampai . mula mula ingat kan tak nak ikut tau sebab terlampau ngantuk tapi aku bangun jugak sebab tak nak tinggal fara sorang sorang . yang lain dah terbongkang tido . melampau ! aku siap 15 minit jugak la . HAHA fara dah tunggu dekat luar . tunggu punya tunggu aku pun siap dengan muka yang agak suram . HAHA bila keluar hotel jeng jeng jeng ! tak sangke ada soya and AYID . okay aku lupa nak bagi tahu ayid ni sape en :

okay aku kenal ayid dari kerul and fara . aku kenal dia tak silap awal tahun then lost contact sebab aku malas nak layan laki sangat . orang panggil dia HIDUNG ! sebab hidung dia tu mancung sangat sebatu dah nampak hidung dia tu ang aku panggil dia VITO sebab muka dia sebijik macam VITO nada cinta . HAHA  berbalik pada cerite kita ye !

aku tak tahu pulak yang AYID ni ikut kerul dengan soya sekali . terkejut gila bhai . dengan muke malu malu nye aku pun senyum then lepak MCD . lepak sampai pukul 6 pagi . gile en ! HAHA dengan soya buat lawak nye memang tergelak je dekat MCD tu . start dari situ aku makin close dengan HIDUNG ! text , call semua . aku kenal sangat dengan perangai dia yang nakal and suka nak kenekan orang tu . satu hari dekat asrama time prep malam text dengan VITO ni en HAHA tengah text text tibe tibe dia mintak couple ! eh eh aku pun pelik sebab dia ni jenis main main and not serious actually . okay aku fikir punye fikir . dengan nasihat my bestiee aku couple dengan dia sampai sekarang . VITO VITO . tak sangke en ni muke dia same tak macam vito ?

smile :D 
nothing we can say the best moment in our life :)


lepaking dengan bapak and bean summmpppaahhh best tak tipu punya :) 







No comments:

Post a Comment