new icon

new icon

Monday 4 June 2012

DAPAT POLITEKNIK ARAU

haihhh memang dugaan aku dapat jauh . macam mana kalau aku dekat sana nanti . sanggup kau tunggu aku tiga tahun sayang . sanggup ke ? aku tak tahu macam mana . aku pergi arau sebab aku tak nak orang cakap pasal keluarga aku lagi and tujuan pergi sana nak belajar + nak dapat pointer tinggi . aku ikut ayah , dulu ayah belajar area perlis . ni anak dia dah ikut dah . like father like daughter . please jangan cakap sampai sana kau nak minta break dengan aku . aku perlukan sokongan dari kau biyy . perlu sangat sangat . jangan hampakan harapan aku. kau jugak yang suruh aku pergi sini . nak belajar kan . aku dengar cakap kau . tapi please jangan curang . i hope that biyy . even tengah sedih sekarang ni kan . i try to be happy like others . im a strong girl <3

No comments:

Post a Comment