new icon

new icon

Sunday 20 January 2013

KENANGAN SEM 1 !

cerita nya bermula apabila semua group baby yang semakin berkurangan . bermula dari fiey and acap, then zaty and nuyu . and sekarang aku . tinggal la 4 orang dalam group tu . tapi sekarang dah tak macam group . dan padanya mulanya aku rapat dengan korang . masing masing tinggalkan aku, mula mula aku rapat dengan fiey dia keluar group . then bila aku rapat dengan zaty , semua masalah aku cerita dekat dia . sekarang dah takde semua tu . sebab semuanya bermula dari mulut orang yang dan khabar angin yang membawa cerita . benda dah jadi . takde guna kita nak berpatah balik . move on zeeqa you can do it . jangan lemah sangat bak kata ibu . KUAT ! dan mulai sekarang aku akan focus pada pelajaran and aku nak benda ni normal dalam hidup aku . cukup la aku dah makan hati dengan semua orang . hope tak de ape yang jadi lepas ni . cuma ALLAH yang tahu and mengetahui. kita hanya mampu diam biar orang berkata kata jangan kita yang berkata . bila semua dah ada bukti kesahihan nya baru tahu siapa yang betul and siapa yang salah . YA ALLAH MAKBULKAN DOAKU ! amin :D


No comments:

Post a Comment