new icon

new icon

Thursday 9 May 2013

HABISNYA SEM 2

yes , dah lama tak update blog . sorry im so busy . akhirnya cuti yang ditunggu tunggu bakal tiba . rindu pulak dekat perlis tu ha . dalam sem dua ni aku boleh pertahankan jiwa mental fizikal aku . kau beri aku kekuatan ya Allah untuk aku terus menghadapi dugaan yang kau berikan . banyak yang kau telah permudahkan untuk aku ya Allah . aku selalu mohon kepadamu dan tak henti meminta hajat supaya permudahkan segala urusan ku . dah sekarang kau beri aku kekuatan dan terus belajar erti hidup yang penuh dengan liku liku yang perlu aku harungi . bukan senang hidup perantauan macam aku ni . aku gembira bila tengok orang gembira . walaupun perit hatiku ku cuma Allah yang maha Esa yang mengetahui . aku redha dengan ketentuan yang kau berikan ya Allah . 

sebelum tu aku nak bagitau markah PB aku sangat tinggi . tak pernah aku dapat tinggi tu ya Allah. sujud syukur aku lepas dapat result PB aku . alhamdulillah . Ustaz Kazim Elias kata doa orang yang dimakbulkan Allah ialah :



1. orang yang di khianati atau di zalimi
2. orang yang bermusafir
3.doa ibu bapa

ni markah PB aku :

> COMPUTER ORGANIZATION : 73 dibahagikan dengan 2 = 36.5
>FUNDAMENTAL PROGRAMMING: 90 dibahagikan dengan 2=45
>DISCRETE MATHEMATIC: 81 dibahagikan dengan 2=40.5

reaksi muka aku bila dapat benda ni hehehehehehe :D



No comments:

Post a Comment