new icon

new icon

Thursday 7 November 2013

IN THE MIDDLE SEM 3

hey , dah lama tak update blog ni . rinduu . dalam pertengahan sem tiga ni tiada ape yang berlaku . im still with the roomate with fareena . btw aku rapat dengan zaty and nuyu . so suprise right . mula mula terkejut juga hee . bila time susah senang diorang ada dekat tepi kiri kanan depan belakang atas bawah semua ada . aku appreciate korang .jasa korang tolong aku , kita makan sama , tido sama , share barang sama sama semua aku rindu benda tu . aku tak tahu la kalau takda korang aku jadi ape weh . terumbang ambing aku dekat poli tu . okay start with first picture . nama dia ZATY . dia baik ,suka bawa pergi jalan jalan naik scoot dia , jumpa mama , makan kue teow sungai besi . dia seorang yang ganas ,dulunya dia ni pemain hoki . suka buat orang gelak . manja yang penting and dia suka tolong orang tak kira orang tu susah macam mana pun . kadang kadang degil . anak mama . sorry tie hee . second picture is FAREENA . she is a good friend , degil , keras kepala , manja , kuat marah orang , kuat buli orang , suka makan banyak tapi tak besar besar pun . and she is very intelligent girl . and the third picture is NUYU . dia ni ngada ngada , kuat nangis , very smart girl , kadang kadang blur but she is a good friend too . kalau takde korang aku tak tahu la nak buat macam mana. terkapai kapai dalam kelemasan . aku nak korang sentiasa dengan aku boleh tak .we share our problem together .  iloveyou guys ! nantikan update aku lepas ni :D


im with zaty :D


im with fareena :)


im with nuyu :)



No comments:

Post a Comment