new icon

new icon

Tuesday 26 November 2013

KEMASUKKAN UNTUK SEM 4

HIII , kita nak update sikit ni tentang sem 4 yang bakal tempuh pada mula 28/11 . Actually tak sangka aku dah sem 4 . nak bagitauu sikit tentang ke tidak puasan hati pada sistem poli yang sangat teruukk . yes memang kita akui sekarangg zaman dah moden menggunakan IT , tapi kalau sistem tu tak sempurna boleh mendatang kan marah pada parents . lagi lagi kes kemasukkan bilik di tentukan oleh sistem . bagai nak gila semua orang . bukan ape , kita dah selesa dengan roomate kita yang lama lagi satuu tiada rasa curiga pada roomate lama . kalau dapat roomate baruu kot dia tu pencuri ke hapee kee . mauu menyesal satuu sem . lagi satuu kalau bilik di asingkan di tempat yang jauhh dari rakan kelas , macam mana nak buat discussion . so jangan menyesal la pihak warden jika terdapat sebarang kes kecurian atau pelajar merempat di bilik kawan kawan diorang . AMMBOOII ! panjang nya cerita dia . hee okay stop sampai sini . apa apa pun aku redha kalau dapat roomate macam mana pun . kalau dapat roomate sporting pun okay juga . lagi senang kerja aku. sebelum aku stop . aku nak bagitauu result aku still 3 pointer lagi . alhamdulillahhh . bersyukur sangat . bye KUALA LUMPURRR :'D


BERMULA PADA AWAL SEM (muka aku )


PERTENGAHAN SEM (makin aktif)


AKHIR SEM (maybe gila )

No comments:

Post a Comment